برای آمدنش باید بلند شد ...

اینجا مکانی است برای او که همه هستی، منتظر قدومش می باشد!

برای آمدنش باید بلند شد ...

اینجا مکانی است برای او که همه هستی، منتظر قدومش می باشد!

» مولای مهربان غزل های من!سلام
سمت زلال اشک من ،آقای من!سلام
نامت بلند و اوج نگاهت همیشه سبز
آبی ترین بهانه ی دنیای من!سلام
ما بی حضور چشم تو اینجا غریبه ایم
دستی سری تکان بده آقای من!سلام

مولای نور تو روزی خواهی آمد
ب انتظار تو توان خود را به قامت و قلممان خواهیم داد ...





دعای عهد با صدای سید مهدی میرداماد

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۴ ق.ظ


برای دانلود دعای عهد با صدای سید مهدی میرداماد اینجا کلیک کنید

نظرات  (۳)

۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۶:۳۰ دانشنامه دفاعی
این دعا را هر از گاهی گوش می‌دهم.
بسیار زیباست.
دست شما درد نکند
اجرتان با سیدالشهداء

یه سوال چرا مهدی نمیاد؟

چقدر بیکار نشستیم یه کاری کنیم

تو بعضی از کار ها ی روزانه خودمون غرق شدیم

بابا مهدی منتظر ماست

آخر تا کی الافی 

انقدر تو کارای بیخود مون غرق نشییم

انقدر سنگ دل نباشیم

 

 

اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی