برای آمدنش باید بلند شد ...

اینجا مکانی است برای او که همه هستی، منتظر قدومش می باشد!

برای آمدنش باید بلند شد ...

اینجا مکانی است برای او که همه هستی، منتظر قدومش می باشد!

» مولای مهربان غزل های من!سلام
سمت زلال اشک من ،آقای من!سلام
نامت بلند و اوج نگاهت همیشه سبز
آبی ترین بهانه ی دنیای من!سلام
ما بی حضور چشم تو اینجا غریبه ایم
دستی سری تکان بده آقای من!سلام

مولای نور تو روزی خواهی آمد
ب انتظار تو توان خود را به قامت و قلممان خواهیم داد ...





کبوتر دلم هوایت دارد ...

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ


دلمان را خوش کردیم به مستحبی که جوابش واجب است...
                  
السلام علیک یا حجت الله فی خلقه

کسی میگفت وقتی با شما حرف میزند تمام کلمات سکوت میکنند
راست میگوید
چه هوای سنگینی دارد دلم
هیچ حرفی مرا بهتر نمیکند
مدتی ایست مث مرغ پر کنده از این سو به آن سو میپرم
لحظه ای در هول و ولای کاری
لحظه ای بعد نفس کشیدن تنها کارم
اما
این روزها نفس کشیدن حسابی سخت شده..
راحت تربگویم باشما،  نفس کشیدن بین کسایی که بی شما به نفس نفس زدن افتاده اند...سخت شده
شب ها اخبار، خبر از ترک برداشتن آسمانخراش بی ایمانی مردمی سخن میگوید که دلیل بارش باران را تنها خیزش دسته از ابرهای بارانزا میدانند!
نمیدانند
نم رطوبت هوا به عشق شما چه ها که نمیکند
نمونه کوچک آن باران است

اینقدر حرف زدم یادم رفت بگویم چقدر دلم برایتان تنگ شده
به هیچ کس نگفته ام
تایه وقت نگویند
مگه میشه برای کسی دلتنگ شد که در تمام عمر ندیده ای؟

نمیدانند
کسی نمیداند چرا کبوترجَلد حرم هر جا برود بازهم برمیگردد به حرم ...!؟!

دلم حسابی جَلد اسمتان شده
تاسلامی  ندهد آرام نمیگیرد 
چه حسی
چه حسی
یه نفس یاد شما چه حس خوبی دارد



ظهور شما دیگه چه حسی دارد؟


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۷
سرباز گمنام ولایت

نظرات  (۱)

کاش من هم میتوانستم یه وبلاگ همچو شما داشتم
واقعا قشنگه
یاحق
پاسخ:
ممنون

میتونی داشته باشی
یا اگر هم نداشته باشی
حداقل میشه ب یادش روزی یکبار سلام ب مولا بدهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی